مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:052024-01-03سياسي

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مقابل ساخت سد خرسان 3 روزه سکوت بشکنند


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نمایندگان استان گفت: آقایان نماینده کهگیلویه و بویراحمد مقابل ساخت سد خرسان 3 روزه سکوت بشکنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج فرزاد اقدسیان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون برگزاری نشست های تخصصی استانی محیط زیست با محوریت عدالت زیستی و نگاه تحلیلی بر پیامدهای جبران ناپذیر احداث سد خرسان 3 در دانشگاه های استان گفت: بر اساس رویکرد مسئله محوری در بسیج دانشجویی و احصاء نظام مسائل استان و اولویت گذاری این مسائل در حوزه محیط زیست، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در حال تحلیل و بررسی در این حوزه و تمرکز و مطالبه گری بر پروژه سدسازی است.

وی گفت: طبق بررسی و یافته های ما در حال حاضر در پروژه های سدسازی، مسئله سد خرسان 3 با توجه به شرایطی که دارد می بایست در رأس مطالبات دانشجویان و مسئولان حوزه محیط زیست قرار گیرد چرا که عملکردها در حوزه سدسازی به ویژه در استان ناظر به برخی سدها این گونه است.

این فعال دانشجویی گفت: در موقعیتی که احداث سد غیراصولی بوده و آسیب های جدی وارد می کند و نباید ساخته شود، برعکس اقدام شده و به بهره برداری می رسد و در منطقه ای که احداث سد علاوه بر اینکه اصولی است، عقلایی، علمی و کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مقابل ساخت سد خرسان 3 روزه سکوت بشکنند

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد مقابل ساخت سد خرسان 3 روزه سکوت بشکنند