مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:102023-12-24سياسي

متهم بلاتکلیف در زندان ها نگهداری نمی شود


رییس کل دادگستری استان سمنان از تسریع در رسیدگی به متهمان در این استان خبر داد و گفت: متهم بلاتکلیف در زندان ها نگهداری نمی شود.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از تسریع در رسیدگی به متهمان در این استان خبر داد و گفت: متهم بلاتکلیف در زندان ها نگهداری نمی شود.

محمد جعفر عبدالهی امروز (یکشنبه، سوم دی ماه) در نشست شورای قضایی استان که با حضور غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: مدت ماندگاری متهمان در بازه زمانی یک تا 10 روز، با کاهش 10 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل همراه بوده است.

وی بیان کرد: سیاست دستگاه قضایی استان در موضوع زندان و زندانی به وحدت نظریه خدمت بی منت به مردم تبدیل شده است و مقامات قضایی بازگشت شرافتمندانه زندانی به جامعه را در زمان صدور آرای قضایی مد نظر دارند.

او با بیان اینکه ارفاق های قانونی به زندانیانی داده می شود که شایسته برخورداری از آنها بوده اند، گفت: در 9 ماه گذشته، 881 نفر زندانی از ارفاق هایی مانند عفو، آزادی مشروط، تعلیق باقی مانده مجازات حبس، پابند الکترونیک و .

بهره مند شدند.

نظارت بر رفتار زندانیان مشمول ادامه دارد تا اگر مرتکب جرمی شدند، مجازات اشد برای آنها اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم بلاتکلیف در زندان ها نگهداری نمی شود

متهم بلاتکلیف در زندان ها نگهداری نمی شود