مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:262024-01-17سياسي

ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی است


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی اصلی دستگاه های حاکمیتی برای خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان ؛ حجت الاسلام محسن مظاهری، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه مشترک اعضای این ستاد با مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: ماهیت ستاد امربه معروف و نهی از منکر مردمی است و بزرگترین مجموعه ای که با جریان مردمی در مطالبه گری و احیای فریضتین تلاش می کند مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر در بیش از 50 شهر استان فعال است و جلساتی با ائمه جمعه استان  با موضوعات آشنایی با قوانین امربه معروف و همچنین جایگاه ستاد و جریان ساز بودن ستاد امربه معروف ونهی از منکر در شهرها برگزار شده است.

مظاهری بیان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی اصلی دستگاه های حاکمیتی برای خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: گشت ارشاد مسؤولین در ستاد امربه معروف و نهی از منکر با همکاری و تعامل با بازرسی استانداری اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی است

ستاد امربه معروف و نهی از منکر حامی خدمات رسانی به مردم و امید آفرینی است