مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:052023-12-31اجتماعي

توزیع 269 هزار لیتر نفت و گازوییل میان مدارس مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد


رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 269 هزار لیتر سوخت در بین مدارس نیازمند سوخت در استان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی سینایی در تشریح فعالیت های اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با انعقاد قراردادها تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با آموزش و پرورش از 40 مرکز سال گذشته به 386 مرکز در سال جاری رسیده است.

وی از تحت پوشش بیمه درمان قرار دادن 26 هزار و 100 نفر از فرهنگیان و خانواده های آنها در سال جاری خبر داد و گفت:سال گذشته هم 28 هزار و 200 نفر از انها تحت پوشش بیمه درمانی قرار داشتند.

160 هزار دانش آموز تحت پوشش بیمه حوادث رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: 160هزار دانش آموز در این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

 سینایی حق بیمه حوادث هر دانش آموز را 300 هزار ریال اعلام کرد و افزود:از این تعداد دانش آموز حدود 40 هزار نفر آن که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند از پرداخت حق بیمه معاف شدند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 180 هزار دانش آموز در استان بیمه حوادث شدند گفت:از این تعداد 53 هزار دانش آموز معاف و از پرداخت حق بیمه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 269 هزار لیتر نفت و گازوییل میان مدارس مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 269 هزار لیتر نفت و گازوییل میان مدارس مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد