مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:012024-01-13فرهنگي

نمایش زیبایی هایی چابهار از قاب فصل پنجم سریال «نون خ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی فرجی امروز با حضور در اداره میراث فرهنگی چابهار اظهار داشت: مردم سیستان وبلوچستان از اصالت فرهنگی فوق العاده ای برخوردار هستند و در مهمان نوازی نیز کم نظیر هستند.

تهیه کننده سریال نون خ افزود: این استان دارای ظرفیت های طبیعی و زیبایی های جغرافیایی بسیار زیادی است که همه این توانمندی های خدادادی و اراده قوی و مستحکم و خونگرمی مردمانش باعث شده تا جذابیت های لازم برای جذب گردشگر در این استان پهناور به خوبی فراهم شود.

وی ادامه داد: بخشی از فیلمبرداری فصل پنجم سریال نون خ نیز در این استان و شهرستان زیبای چابهار انجام گرفت که پس از تکمیل به امید خدا قرار است در ماه مبارک رمضان و نوروز 1403 از شبکه یک سیما به روی آنتن برود و گوشه ای از این زیبایی ها و فرهنگ غنی و والای مردم استان را به نمایش بگذارد.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چابهار نیز اظهار داشت: سیستان وبلوچستان سرزمین هزار نقش و سرشار از قابلیت های متعدد است و در هر گوشه آن شاهد زیبای های چشم نواز و خاص هستیم و همین امر موجب شده تا گردشگران از سرتاسر دنیا به این استان سفر کنند.

خیرالنساء امیری افزود: این استان بر خلاف داشتن آیین ها و سنن و فرهنگ های اصیل و بومی خود اما هنوز به خوبی معرفی نشده که ساخت چنین سریال های فاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش زیبایی هایی چابهار از قاب فصل پنجم سریال «نون خ»

نمایش زیبایی هایی چابهار از قاب فصل پنجم سریال «نون خ»