مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:102023-12-27اقتصادي

در یزد کمبود مرغ نداریم


رییس اتحادیه مرغ داران استان یزد گفت: ثبات قیمت مرغ در یزد به دلیل افزایش جوجه ریزی باعث اشباع شدن بازار مرغ در استان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، جواد دشتی پور عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه قیمت مرغ در یزد نسبت به استان های همجوار پایین تر است اظهار کرد: قیمت مرغ در یزد هر کیلو 89 هزار و 500 تومان است که از استان های همجوار کیلویی 6 الی7 هزار تومان پایین تر است.

وی با بیان اینکه جوجه ریزی استان یزد در ماه های اخیر افرایش داشته است، افزود: ثبات قیمت مرغ در یزد به دلیل افزایش جوجه ریزی در ماه های اخیر است و باعث اشباع شدن بازار مرغ در استان شده است و در حال حاضر بازار هیچ گونه کمبودی در زمینه مرغ ندارد.

رییس اتحادیه مرغ داران استان یزد با اشاره به این که در دولت سیزدهم مشکلات مرتبط با تهیه سویا و ذرت حل شده است،  تصریح کرد: در زمینه تهیه نهاده های مرغ مشکلی وجود ندارد، اما در زمینه نظارت بر بازار مرغ در استان همچنان با مشکلاتی مواجه است.

دشتی پور گفت:  مرغ شمال در شرایطی که هزینه تمام شده تولید نسبت به استان یزد پایین تر است و حتی با هزینه حمل نیز همچنان از قیمت مرغ یزد باید پایین تر باشد، اما متاسفانه این مرغ در استان یزد 10 هزارتومان گرانتر از مرغ یزد به فروش می رسد و این درحالیست که برعکس تصور عموم مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یزد کمبود مرغ نداریم

در یزد کمبود مرغ نداریم