مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:502024-01-13بين الملل

اختلاف نظر آمریکایی ها درباره حضور انتخاباتی ترامپ


اکثریت آمریکایی ها در یک نظرسنجی جدید گفتند که دیوان عالی کشورشان باید در مورد رد صلاحیت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در سراسر این کشور نظر بدهد یا به ایالت ها اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا نام او در برگه های رای باقی بماند یا خیر.

- اکثریت آمریکایی ها در یک نظرسنجی جدید گفتند که دیوان عالی کشورشان باید در مورد رد صلاحیت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در سراسر این کشور نظر بدهد یا به ایالت ها اجازه دهد تصمیم بگیرند که آیا نام او در برگه های رای باقی بماند یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نزدیک به یک سوم - 30 درصد - از پاسخ دهندگان آمریکایی در نظرسنجی ای بی سی نیوز - ایپسوس گفتند، فکر می کنند که قضات باید درباره حذف یا عدم حذف دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا از صندوق های رای سراسر این کشور نظر بدهند و 26 درصد گفتند که معتقدند این موضوع باید به مقامات انتخاباتی هر ایالت سپرده شود.

علاوه بر این، 39 درصد از آمریکایی های شرکت کننده در این نظرسنجی گفتند که فکر می کنند دادگاه عالی باید دستور دهد که ترامپ در رای دهی در همه ایالت ها باقی بماند.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان این نظرسنجی (53 درصد) گفتند که معتقدند قضات در عالی ترین دادگاه این کشور بر اساس قانون در این مورد تصمیم خواهند گرفت، در حالی که 43 درصد گفتند که فکر می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر آمریکایی ها درباره حضور انتخاباتی ترامپ

اختلاف نظر آمریکایی ها درباره حضور انتخاباتی ترامپ