مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:502024-01-08سياسي

هیچ کدام از عوامل تروریستی ایرانی نبودند


رییس هیأت اعزامی کمیسیون امنیت ملی به کرمان ضمن اشاره به نظارت میدانی از محل حادثه و گزارش مدیران استان، گفت: 2 عامل انتحاری هیچ کدام ایرانی نبودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ابراهیم عزیزی در تشریح نتایج اولیه بررسی های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حادثه تروریستی کرمان، گفت: در راستای وظایف نظارتی مجلس، هیأت امنیتی و انتظامی کمیسیون با نزدیک ترین فاصله ممکن بعد از حادثه به استان کرمان اعزام شد.

هیأت اعزامی در بدو ورود به استان با همراهی مسؤول اطلاعاتی و انتظامی از محل حادثه و دو انفجار بازدید کردند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در جریان نظارت میدانی با شاهدان و موکب داران حاضر در صحنه انفجار نیز صحبت و سپس نشستی را با فرمانده انتظامی استان برگزار کردیم و تمام اقدامات حفاظتی قبل، بعد و در زمان حادثه را بررسی کردیم.

نیروی انتظامی با توجه به اینکه بلافاصله در صحنه انفجار حضور پیدا کرده است، اطلاعات میدانی دقیقی در اختیار ما قرار دادند.

  دستگیری 26 نفر از عوامل مؤثر و پشتیبان تروریست ها در کوتاه ترین زمان نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دومین جلسه ما با مدیرکل اطلاعات استان به عنوان هماهنگ کننده نیروهای اطلاعاتی استان کرمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از عوامل تروریستی ایرانی نبودند

هیچ کدام از عوامل تروریستی ایرانی نبودند