مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 16:202024-01-20اقتصادي

کلاهبرداری 180 میلیاردی ارز دیجیتال در کرمان


با بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعدادی کلاهبردار در قالب یک شرکت صوری با تبلیغات گسترده و وعده سود 10 درصدی، اقدام به کلاهبرداری 180 میلیارد ریالی از شهروندان کرده اند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: تعدادی کلاهبردار در قالب یک شرکت صوری با تبلیغات گسترده، اقدام به کلاهبرداری 180 میلیارد ریالی از شهروندان کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ محمدرضا رضایی رییس پلیس فتا استان کرمان گفت: در پی مراجعه قریب به 130 نفر از شهروندان کرمانی و طرح شکایت تحت عنوان کلاهبرداری با سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد تعدادی کلاهبردار در قالب یک شرکت صوری با تبلیغات گسترده و وعده سود 10 درصدی، اقدام به کلاهبرداری 180 میلیارد ریالی از شهروندان کرده اند.

وی بیان داشت: با انجام پی جویی های تخصصی و در کوتاه ترین زمان ممکن، 4 متهم اصلی این پرونده شناسایی و با تکمیل تحقیقات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند که شناسایی سایر متهمان این کلاهبرداری سنگین و احقاق حق شهروندانی که فریب وعده های پوچ این افراد را خورده اند در دستور کار قرار دارد.

رییس پلیس فتا استان کرمان با اشاره به تحمیل خسارت های مالی سنگین به افرادی که فریب تبلیغات واهی فعالیت در حوزه ارز دیجیتال را می خورند به شهروندان توصیه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 180 میلیاردی ارز دیجیتال در کرمان

کلاهبرداری 180 میلیاردی ارز دیجیتال در کرمان