مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 10:312023-12-24اقتصادي

30 هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مهرداد حمداللهی در گفت و گو با خبرنگاران از اعلام فهرست 30 هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی به عنوان یکی از دغدغه های این قشر نیز خبر داد و اضافه کرد: هزینه بیمه تکمیلی رانندگان به موقع به شرکت طرف قرارداد پرداخت می شود و هر گونه کوتاهی در ارائه این خدمات به رانندگان باید از سوی مسؤولان و انجمن های صنفی استان ها پیگیری شود.

  حمداللهی متذکر شد: با توجه به هزینه های سرسام آور حمل و نقل و تورم شدید در حوزه قطعات و ملزومات تلاش کرده ایم با پیگیری از مراجع ذی صلاح تا حدودی تعرفه کرایه حمل بار را افزایش دهیم و پیگیر این موضوع در بخش حمل مسافر نیز هستیم.

  وی، ورود شرکت های بزرگ مقیاس در حوزه حمل بار را امری اجتناب ناپذیر دانست و اذعان داشت: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های مهم کشور در بخش حمل و نقل می تواند برای ایجاد چنین شرکت هایی در خود استان اقدام کند و ما نیز به عنوان سازمان راهداری با تخلفات احتمالی این شرکت ها در خصوص توزیع بار برخورد جدی می کنیم.

  مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: به کارگیری سالن های فعلی اعلام بار فیزیکی موجود مورد تاکید سازمان است و اعلام بارهای مجازی نیز با توجه به سرعت نفوذ تکنولوژی موضوعی است که باید در کنار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی

30 هزار راننده جدید مشمول یارانه بیمه تامین اجتماعی