مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 09:102023-12-26بين الملل

قدم جدید اوکراین برای سربازی گیری در جنگ با روسیه


دولت اوکراین همزمان با تصمیم خود مبنی بر تداوم جنگ با روسیه پیشنهاد کاهش سن خدمت سربازی از 27 سال به 25 سال را برای جذب نیروهای جدید در ارتش این کشور مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیش نویس لایحه ای جدید در اوکراین پیشنهاد شده است که ارتش آن به دنبال جذب صدها هزار نیروی جدید در نبردش با روسیه و برای بیرون راندن نیروهای ارتش این کشور از خاک خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره پس از اینکه ارتش اوکراین اعلام کرد که در جنگ 22 ماهه خود علیه روسیه به 500 هزار سرباز دیگر برای ادامه جنگ نیاز دارد، اوکراین پیشنهاد کاهش سن افرادی را که می توانند در نیروهای مسلح این کشور جذب شوند از 27 سال به 25 سال ارائه کرده است.

پیشنهاد کاهش سن در متن پیش نویس قانونی بود که روز گذشته در وب سایت پارلمان اوکراین منتشر شد.

در متن این پیش نویس به جزییات مربوط به اینکه چه شهروندان اوکراینی مشمول ثبت نام برای خدمت سربازی می شوند، آمده است و در بخش مربوط به سن قانونی برای خدمت سربازی، 25 سالگی به جای 27 سالگی عنوان شده است.

رستم عمروف وزیر دفاع اوکراین، تنها تغییر عنوان شده در مفاد کلیدی این پیش نویس قانونی جهت جذب نیروهای جدید را در همین حوزه کاهش سن خدمت سربازی در این کشور عنوان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم جدید اوکراین برای سربازی گیری در جنگ با روسیه

قدم جدید اوکراین برای سربازی گیری در جنگ با روسیه