مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:352023-12-30سياسي

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم


مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مواظب تعارض بین اسلام و کفر، بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم باید به این تعارضات توجه کنیم تا در دام دشمن نیفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عباس فرازی نیاء امروز در همایش 9 دی که در آستانه امام زاده قاسم (ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی یوم الله، روز سلطنت خداوند و قدرت نمایی الهی است این روز، روز بصیرت، هوشیاری وآگاهی و استفاده درست از عقل و خرد است.

وی افزود: بصیرت به معنی آن نیست که بتوانید حق را از حق تشخیص دهید بلکه بصیرت آن است که خوب را از بد جدا کنید و درست حرکت کنید، تا اگر شاهد فتنه سیاسی و اجتماعی بودید راه را از گمراهی تشخیص دهید.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی، تصریح کرد: در فتنه دشمنان آشکار نیستند و ظاهری حق گونه ولی در باطن نفاق دارند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران با غفلت افراد عام و کوتاهی افراد خاص قدرت می گیرند، یادآور شد: دو نوع دشمن داریم دشمنان ظاهری که قدرت مقابله داریم اما دشمنانی داریم که یک تفکر، حزب و گروه خاص در جامعه هستند و مبارزه با آنها نیاز به بصیرت دارد.

فرازی نیاء تصریح کرد: باید امتیازاتی که دشمن دارد را بشناسیم و خود را آماده برای زمینه سازی تمدن بزرگ جهانی مطابق با گام دوم انقلاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم