مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:102024-01-10بين الملل

رییس پارلمان کشورهای عربی: ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند


تمام کسانی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند شریک جرم این رژیم هستند.

- رییس پارلمان کشورهای عربی: ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند رییس پارلمان کشورهای عربی گفت: تمام کسانی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند شریک جرم این رژیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل العسومی رییس پارلمان کشورهای عربی امروز در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی(APA)، گفت: حدود 3 ماه است که مردم غزه تحت بمباران شدید رژیم صهیونیستی هستند و در بدترین شرایط بهداشتی و انسانی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بسیاری در غزه زیر آوارها مدفون شده اند، افزود: تمام کسانی که در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند شریک جرم این رژیم هستند.

وی با اشاره به جلسه اتحادیه پارلمان کشورهای عربی برای بررسی کمک های بشردوستانه و جلوگیری از ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی گفت: ما وتوی آمریکا و به دنبال آن توقف جنگ در غزه را محکوم می کنیم.

رییس پارلمان کشورهای عربی گفت که اتحادیه کشورهای عربی به موسسات بین المللی برای پایبندی به وظایف اخلاقی و حقوق بشری خود هشدار می دهد.

العسومی گفت: از دولت های خودمان می خواهیم به ناتوانی و عدم تحرک سازمان ملل اعتراض کرده و شکایتی به دادگاه بین المللی لاهه برای پیگیری جنایات رژیم صهیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارلمان کشورهای عربی: ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند

رییس پارلمان کشورهای عربی: ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شریک جرم هستند