مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 22:102023-12-26بين الملل

تلاش اسراییل برای کشاندن پای ایران به جنگ در غزه


برخی تحلیلگران و ناظران تحولات منطقه معتقدند که رژیم اسراییل با توجه به طولانی شدن جنگ در غزه و ناکامی در رسیدن به اهداف اعلامی اولیه چون نابودی کامل حماس به دنبال گسترش دامنه جنگ و وادار کردن جمهوری اسلامی ایران به ورود مستقیم به این درگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بیش از 20 هزار شهروند فلسطین در جنگ جاری در نوار غزه جان خود را از دست دادند و تداوم بمباران هوایی و قشون کشی نظامی رژیم اسراییل بر روی زمین، دامنه جنگ را همانطور که پیش بینی می شود از مرزهای فلسطین فراتر برد.

از لبنان تا سوریه، از دریای سرخ تا اقیانوس هند، از یمن تا عراق از آتش فتنه ای که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسراییل به راه انداخته، بی نصیب نمانده اند.

شامگاه دوشنبه تنها چند ساعت پس از آنکه رسانه های اسراییلی ادعا کردند جمهوری اسلامی ایران یک کشتی در ارتباط با این رژیم را با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است، خبر شهادت سید رضی موسوی از جمله قدیمی ترین مستشاران سپاه در سوریه در نتیجه حمله موشکی رژیم اسراییل منتشر شد.

بر اساس آنچه اعلام شده است، اسراییل ساعت 16 به وقت تهران با شلیک 3 موشک از آسمان جولان اشغالی محل حضور سردار موسوی در منطقه زینبیه دمشق را مورد هدف قرار داد که منجر به شهادت این فرمانده سپاه پاسداران شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اسراییل برای کشاندن پای ایران به جنگ در غزه

تلاش اسراییل برای کشاندن پای ایران به جنگ در غزه