مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:002024-01-06سياسي

برای دشمنان قسم خورده؛ شهید قاسم سلیمانی حتی هراس آورتر از سردار سلیمانی است


رییس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: برای دشمنان قسم خورده اسلام و در رأس آن امریکا و اسراییل «شهید» قاسم سلیمانی هراس آورتر از سردار قاسم سلیمانی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جنایت تروریستی عصر 13 دی ماه، اقدامی کور و کینه توزانه برای القای ناامنی در کشور و انتقام از عشق و ارادت ملت عظیم الشأن ایران به ویژه نسل جوان غیور و غیرتمند به شهید قاسم سلیمانی است.

مردم شهید پرور ایران از ابتدای انقلاب همواره پای آرمان هایشان به جمهوری اسلامی ایران بوده اند، در حالی که در این مسیر 17 هزار شهید توسط منافقین ترور شدند و بعد از آن هم شاهد انواع جنایات امریکا و اسراییل به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط اذناب و عوامل شان در داخل کشور بوده ایم.

جواد محمدی رییس دانشگاه آزاد استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مردم مقتدر، دلیر، صبور و شهید پرور ایران اسلامی، گفت: حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت 84 نفر و مجروحیت 284 نفر از هموطنان مان شد، نشان می دهد که برای دشمنان قسم خورده اسلام و در رأس آن امریکا و اسراییل شهید قاسم سلیمانی هراس آورتر از سردار قاسم سلیمانی است و از روی ضعف و استیصال می خواهند توسط مزدورانشان در داخل کشور شکست مفتضحانه در غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دشمنان قسم خورده؛ شهید قاسم سلیمانی حتی هراس آورتر از سردار سلیمانی است

برای دشمنان قسم خورده؛ شهید قاسم سلیمانی حتی هراس آورتر از سردار سلیمانی است