مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:402024-01-09سياسي

هاشمی رفسنجانی؛ هر که بود و هر چه بود کوچک نبود!


برای این که بدانیم نقش هاشمی چه بود نباید فراموش کنیم که اعتماد امام و رهبری بعدی به او دست او را برای اینترنت  و مترو و دانشگاه آزاد باز گذاشت منتها از یک جا به بعد دیگر نتوانست پیش برود و امید داشت بعد از یک دوره به ریاست جمهوری بازگردد.

- ناطق نوری همراه بود و خاتمی را تنها و بدون یاران مشارکت پنداشته بود و داستان تغییر کرد و بعد هم احمدی نژاد و در پی آن ماجراهای 88 که موضوع این نوشته نیست.

هاشمی هر چه بود و هر که بود اما کوچک نبود و به همین خاطر ابایی نداشت از کار کردن با دیگرانی که برای خود اسم و رسمی داشتند.

این ویژگی به اضافه امید بخشی مستمر و تلاش برای آن که ثابت کند می توان مسلمان بود و از دنیا هم تمتع داشت از او شخصیتی ساخته بود که منتقدین هم نمی توانستند انکار کنند.

   عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در هفتمین سال گرد درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی از پایه گذاران جمهوری اسلامی ایران و یکی از مشهورترین رجال تاریخ معاصر سخنی باید نوشت که پیش تر ننوشته باشم یا از زبان دیگران نیامده باشد.

نکاتی از این قبیل را که به اعتدال و مدارا باور داشت یا امام را به پایان جنگ مجاب کرد یا بهتر آن بود که در مرحله دوم انتخابات 84 انصراف می داد تا رقابت میان مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد شکل گیرد یا دیگران نوشته و گفته اند یا در نوشته های همین نویسنده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی رفسنجانی؛ هر که بود و هر چه بود کوچک نبود!

هاشمی رفسنجانی؛ هر که بود و هر چه بود کوچک نبود!