مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:452024-01-20اجتماعي

670 مدرسه در چهارمحال و بختیاری نماز خانه مستقل دارد


رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع 2 هزار و 300 مدرسه فعال استان 670 واحد آموزشی نماز خانه مستقل دارد.

- یونس اروجی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: از مجموع 2 هزار و 300 مدرسه فعال چهارمحال و بختیاری 670 واحد آموزشی نماز خانه مستقل دارد.

رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران موظفند با استفاده از ظرفیت های مدرسه از جمله سالن ورزشی و یا مکان های دیگر تحت هر شرایطی نماز جماعت را برگزار کنند.

در طرح روحانیون امین 346 طلبه در مدارس چهارمحال و بختیاری حضور دارند وی ادامه داد: روحانیون پس از گذراندن دوره های آموزشی و تخصصی و اخذ مدرک در مدارس متقاضی اجرای طرح امین حضور پیدا کرده و حیطه کاری شان بر اساس توافق با آموزش و پرورش تعریف و مشخص می شود تا موازی کاری و تداخلی با سایر برنامه های مدرسه ایجاد نشود.

اروجی با بیان اینکه روحانیون در قالب طرح امین ضمن مشاوره در حوزه های فرهنگی، پرورشی و مذهبی پاسخگوی سوالات دانش آموزان در موضوعاتی هم چون نماز، بلوغ و شبهاتی دینی هستند، افزود: گاهی اوقات دانش آموزان در مدارس نیازمند اطلاعاتی درباره دین هستند و اگر ارتباط موثر قلبی و روحی با روحانی آموزش دیده به وجود بیاید بسیاری از آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

670 مدرسه در چهارمحال و بختیاری نماز خانه مستقل دارد

670 مدرسه در چهارمحال و بختیاری نماز خانه مستقل دارد