مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:452023-12-30سياسي

حضور حداکثری در انتخابات، یک اقدام ملی است


رییس کارگروه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکل نیروهای انقلابی در خوزستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و یک اقدام ملی است و همه باید در رقم خوردن این مهم کمک کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس کارگروه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکل نیروهای انقلابی در خوزستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار اهمیت دارد و یک اقدام ملی است و همه باید در رقم خوردن این مهم کمک کنند.

سید محمدعلی پورموسوی امروز، نهم دی ماه در نشست نیروهای انقلاب شورای ائتلاف با محوریت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان راهبری را در اسفندماه پیش روی داریم؛ البته کشور ایران از این انتخابات ها زیاد داشته است و به صورت میانگین هر دو سال یک بار در ایران، انتخابات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که شورای ائتلاف از چهار ماه پیش کار خود را ابتدا با کارگروه سیاسی آغاز کرد، افزود: در ادامه نیز مجموعه ای تحت عنوان کارگروه انتخابات در شورای ائتلاف فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی تشکل نیروهای انقلابی در خوزستان گفت: کارگروه شورای ائتلاف در استان خوزستان 18 عضو دارد که مسئول آن معاون سیاسی و اجتماعی شورای ائتلاف است و در شهرستان ها نیز کارگروه های 13 نفری مشغول به فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات، یک اقدام ملی است

حضور حداکثری در انتخابات، یک اقدام ملی است