مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 12:502024-01-09اقتصادي

گران فروشی بلیت با وجود خرید هواپیماهای جدید


با وجود خرید هواپیماهای جدید در دولت سیزدهم همچنان بلیت هواپیما کمیاب است و طی روزهای گذشته در سایت های معتبر خرید بلیت هواپیما شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، همشهری آنلاین نوشت: طی روزهای اخیر مسافران از کمبود بلیت هواپیما و گرانی آن گلایه دارند، این در حالی است که محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی طی ماه های اخیر اعلام کرده بود که از ابتدای دولت سیزدهم، 50 فروند انواع هواپیما و هلیکوپتر وارد کشور شد که به مرور وارد چرخه پرواز شده است اما برای پاسخ به نیاز فعلی 550 فروند هواپیما نیاز است که در حال حاضر فقط 175 هواپیمای فعال در فرودگاه های کشور نشست و برخاست دارند.

همچنین در ادامه، مهرداد بذرپاش وزیر جوان راه و شهرسازی از خرید تعدادی هواپیما طی هر ماه خبر داد و گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه در صنعت هوایی کشورمان، تاب آوری این صنعت روز به روز در حال افزایش است و توسعه ناوگان نیز از روش های مختلف در حال پیگیری است.

به گفته بذرپاش، در دولت سیزدهم تقریباً هرماه تعدادی هواپیما خریداری می شود و تا پایان دولت تعداد قابل توجهی هواپیما به ناوگان حمل ونقل هوایی کشور اضافه می شود.

اما خروجی فعلی خرید بلیت مسافران با اظهارات مسئولان همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران فروشی بلیت با وجود خرید هواپیماهای جدید

گران فروشی بلیت با وجود خرید هواپیماهای جدید