مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 17:402023-12-27سياسي

حماسه 9 دی و سالروز شهادت شهیدالقدس ابعاد جهانی دارد


حماسه 9 دی و سالروز شهادت شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی هر کدام ابعاد جهانی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، نادر گرامی امروز در نشست شورای اداری شهرستان باشت با اشاره به دو حماسه مهم پیش رو اظهار کرد: در آستانه دو حماسه بسیار مهم و ارزشمند و اثرگذار در دنیا هستیم که هر کدام به نوعی از نظر اهمیت موضوع بسیار ارزشمند هستند چرا که به نوعی چشم دنیا به اتفاقات کشور ما بود که بعد از آن ساقط شدن نظام را ببینند.

وی افزود: در حماسه ای که مردم در نهم دی ماه سال 88 ایجاد کردند خط بطلانی بر تمام برنامه های شیطان صفت دشمن که خواب های عجیبی برای این نظام و مملکت می دیدند، کشیده شد.

فرماندار باشت گفت: دشمنان در تصور و خیال خام خود با ورود تعدادی معاند و ضدانقلاب به کف خیابان، قصد ساقط کردن نظام را داشتند که مردم با حماسه بسیار عظیمی که آفریدند نشان دادند که همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مدافع خون شهدای عزیز هستند.

گرامی ادامه داد: دشمن تصور می کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم، جریان مقاومت ناکام خواهد ماند، اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد حماسه ای که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

وی با اشاره به حضور وصف ناپذیر مردم در مراسم تشییع پیکر سردار دل ها، اضافه کرد: مردم با حضور خود نشان دادند و لحظه به لحظه بر عشق و علاقه آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی و سالروز شهادت شهیدالقدس ابعاد جهانی دارد

حماسه 9 دی و سالروز شهادت شهیدالقدس ابعاد جهانی دارد