مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:552023-12-23سياسي

تأکید مقامات تاجیکستان و ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری


در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با رییس دادگاه عالی اقتصادی تاجیکستان بر لزوم گسترش بیش از پیش مناسبات در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، علیرضا حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با رستم میرزازاده رییس دادگاه عالی اقتصادی این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

سفیر کشورمان طی این دیدار، با اشاره به عزم مقامات عالی دو کشور، بر لزوم گسترش بیش از پیش مناسبات به خصوص در حوزه اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

حقیقیان در ادامه این دیدار به همکاری های قضایی بین طرفین اشاره و حمایت دستگاه های قضایی دوکشور از فعالیت های متقابل اقتصادی،  تجاری و سرمایه گذاری را در توسعه همکاری ها حائز اهمیت دانست.

 رییس دادگاه عالی اقتصادی تاجیکستان به نوبه خود ضمن ابراز رضایت از همکاری های قضایی بین دوشنبه و تهران و اشاره به اشتراکات عمیق تاریخی، فرهنگی و هم زبانی بین دوکشور، بر لزوم افزایش بیش از پیش همکاری ها بین طرفین از جمله همکاری های حقوقی و قضایی  تاکید کرد.

پیش از این سفیر ایران در دوشنبه از شرکت و کارخانه تولید تراکتور و ادوات کشاورزی تاجیران بازدید و در جریان فعالیت های این شرکت قرارگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید مقامات تاجیکستان و ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری

تأکید مقامات تاجیکستان و ایران بر گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری