مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:252023-12-30سياسي

برگزاری دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه» در یزد


دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه» به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در یزد با ارائه خدمات متنوع به بانوان استان برگزار می شود.

- برگزاری دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در یزد ایسنا/یزد دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه به مناسبت میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در یزد با ارائه خدمات متنوع به بانوان استان برگزار می شود.

محمدرضا فلاحتی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در این رابطه گفت: هم زمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در استان یزد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به اجرا در می آید، افزود: تست غربالگری، سنجش بینایی و شنوایی کودکان، خدمات مشاوره آموزش مهارت زندگی، خدمات کاریابی، پوشش بیمه روستایی و زنان خانه دار، توانمند سازی زنان و آموزش فنی و حرفه ای (نقاشی روی پارچه، بافتنی دو میل به سبک مدرن، دوخت مانتو عبایی و مانتو آسان دوز) از جمله برنامه های این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه» در یزد

برگزاری دومین جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه» در یزد