مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31سياسي

احتمال رونمایی از سمفونی حاج قاسم با حضور رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی، مدیر کل ارشاد استان کرمان در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، - مدیر کل ارشاد استان کرمان از احتمال رونمایی از سمفونی حاج قاسم با حضور رییس جمهور طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن روحی، مدیر کل ارشاد استان کرمان در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های فرهنگی و هنری چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، از احتمال رونمایی از سمفونی حاج قاسم با حضور رییس جمهور طی هفته جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این برای اولین بار است که یک سمفونی برای یک فرد ساخته می شود، افزود:این رخداد هنری با رهبری نصیر حیدریان که از اتریش به ایران آمده، انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کل ارشاد استان کرمان اظهار داشت: قرار بود این اقدام در تالار فرهنگ و هنر کرمان صورت پذیرد اما احتمالا با تغییراتی در برنامه ، این سمفونی با حضور رییس جمهور در تهران با حضور اعضای ارکستر سمفونی اجرا شود.

روحی با بیان اینکه همه دستگاه های استان در هفته مقاومت فعالیت های فرهنگی هنری متعددی اجرا می کنند، گفت: مانند سال های گذشته تلاش بر این است برنامه های سالگرد مردمی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال رونمایی از سمفونی حاج قاسم با حضور رییس جمهور

احتمال رونمایی از سمفونی حاج قاسم با حضور رییس جمهور