مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:052024-01-09ورزشي

مناسب سازی برای معلولین به یک شعار تبدیل شده است


مناسب سازی برای معلولین بیشتر به عنوان یک شعار تبدیل شده در صورتی که تمام مردم و مسئولین برای بهبود این امر وظیفه دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک ورزشکار مازندرانی گفت: مناسب سازی برای معلولین بیشتر به عنوان یک شعار تبدیل شده در صورتی که تمام مردم و مسئولین برای بهبود این امر وظیفه دارند.

رحمت الله آزاد دوچرخه سوار64 ساله آملی که با شعار صلح و دوستی سه شنبه، 19 دیماه وارد شهر قوچان شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت 12 آذرماه که در تقویم به نام روز جهانی معلولین شناخته می شود مسیری را رکاب می زنم تا پیام آور صلح و دوستی باشم و توجه مردم و مسئولین را به جامعه معلولین و سالمندان معطوف کنم.

وی افزود: بیش از 30 سال است که رکاب می زنم و طی این سفرها به 31 استان کشور سفر کرده ام تا برای بیش از 500 میلیون معلول در سراسر دنیا گامی بردارم.

این ورزشکار مازندرانی با تأکید بر اینکه محروم ترین افراد در کشور سالمندان و معلولان هستند، گفت: این قشر از جامعه همواره به حامی نیازمندند و به همین دلیل با هدف آگاهی بخشی به سایر مردم به ویژه ورزشکاران تلاش می کنم.

آزاد اظهار کرد: مناسب سازی برای معلولین بیشتر به عنوان یک شعار تبدیل شده در صورتی که تمام مردم و مسئولین برای بهبود این امر وظیفه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی برای معلولین به یک شعار تبدیل شده است

مناسب سازی برای معلولین به یک شعار تبدیل شده است