مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:502024-01-02ورزشي

نباید اقدامات فرهنگی حوزه جوانان جزیره ای باشد


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی استان برای ساماندهی فعالیت های فرهنگی در حوزه جوانان شد.

   - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خواستار همکاری و مشارکت دستگاه های فرهنگی استان برای ساماندهی فعالیت های فرهنگی در حوزه جوانان شد.

   منوچهر حاتمی امروز(12 دی) در نشست هم اندیشی و هم افزایی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی، ورزشی، هنری و رسانه ای استان با موضوع ساماندهی و اجرای برنامه های نشاط آفرین، امیدبخش و تعالی محور در حوزه جوانان، اظهارکرد: انجام فعالیت های فرهنگی نیاز به کار جهادی با مشارکت دستگاه های مختلف دارد.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر دستگاه های مختلفی که در این حوزه فعالیت می کنند، اقداماتی به صورت پراکنده و جزیره ای دارند و همین مسئله هم باعث شده تا نتوانیم اثرگذاری این فعالیت ها را به صورت جدی ببینیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه نیاز است همه دستگاه های فعال در حوزه فرهنگ با هم یک مشارکت و هم افزایی داشته باشند، برای ایجاد نشاط و پویایی در بین جوانان باید یک سبد فرهنگی یا یک سند راهبردی تدارک ببینیم که در آن برنامه های مختلفی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اقدامات فرهنگی حوزه جوانان جزیره ای باشد

نباید اقدامات فرهنگی حوزه جوانان جزیره ای باشد