مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:002024-01-01فناوري

برنامه های بزرگ ایلان ماسک برای سال 2024


هر دو شرکت ایلان ماسک یعنی اسپیس ایکس و تسلا در سال 2023 روزهای قابل توجهی را پشت سر گذاشتند و این در حالی بود که ماسک زمان قابل توجهی را صرف شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) کرده بود.

- جی پلاس ، ایسنا نوشت: ایلان ماسک، کارآفرین میلیاردر فاش کرده است که ماه آینده به روزرسانی هایی درمورد دو شرکت پرچم دار خود اسپییس ایکس و تسلا در ایکس به اشتراک خواهد گذاشت.

ماسک در پستی در این شبکه اجتماعی گفت که یک گفتگوی شرکتی برای اسپیس ایکس و تسلا برگزار خواهد کرد و در آنجا دستاوردهای سال 2023 را مرور و از برنامه های سال 2024 رونمایی خواهد کرد.

ماسک گفت که جلسه اسپیس ایکس هفته آینده برگزار می شود در حالی که جلسه تسلا پس از ارائه گزارش سالانه این شرکت به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) برنامه ریزی خواهد شد.

انتظار می رود این جلسه در اواخر ماه ژانویه برگزار شود.

جلسات گفتگوی شرکت ها به صورت عمومی در ایکس منتشر می شود و به دنبال کنندگان ماسک و کسب و کارش اجازه می دهد نگاهی اجمالی به آینده این شرکت رهبر صنعت داشته باشند.

اسپیس ایکس و تسلا بر حوزه های مربوط به اکتشافات فضایی و وسایل نقلیه الکتریکی تسلط دارند و برنامه های آتی آنها احتمالا بسیار جاه طلبانه و نوآورانه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بزرگ ایلان ماسک برای سال 2024

برنامه های بزرگ ایلان ماسک برای سال 2024