مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 18:302024-01-12سياسي

شورای ائتلاف درموضوع مشارکت و رقابت به فرامین رهبری عمل می کند


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف در انتخابات قبل از هر چیز گوش به فرمان رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ عبدالحسین روح الامینی در نشست مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به کشور یمن گفت: رزمندگان یمنی در دنیای وحشی بی غیرتی توانستند غیرت را ترجمه کنند ملتی که 10 سال در حال مقاومت است.

روح الامینی در ادامه با قدردانی از فعالیت های دکتر ستار هدایتخواه رییس پیشین شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد که برای ترمیم و تحول و توسعه جریان انقلابی زحمات زیادی متقبل شده است گفت: در دوره کنونی هم برنامه های شورای ائتلاف به صورت جدی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متفاوت با انتخابات در نظام های غربی است یادآور شد: در نظام اسلامی اراده مردم از صندوق های رای بیرون می آید و جمهوری اسلامی هم نشان داده که سرمایه ای بالاتر و مهم تر از مردم ندارد و با همراهی همین مردم اقتدار به دست آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ائتلاف درموضوع مشارکت و رقابت به فرامین رهبری عمل می کند

شورای ائتلاف درموضوع مشارکت و رقابت به فرامین رهبری عمل می کند