مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:452024-01-10اقتصادي

بافت فرسوده شهری اصفهان نوسازی می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: صدور پروانه در بافت فرسوده طی سال جاری 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و از ابتدای سال تا پایان آذرماه 1437 واحد نوسازی شده است.

-  وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به رشد 44 درصد واحدهای نوسازی شده شهر اصفهان در 9 ماه امسال اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه 1437 واحد نوسازی شده است و آمار رشد صدور پروانه در بافت فرسوده شهری اصفهان براساس ارزیابی شرکت بازآفرینی کشور دارای بالاترین رشد در بین 12 کلان شهر ایران بوده است.

وی افزود: سال گذشته در حدود 998 و امسال نیز 1437 واحد بازآفرینی شده اند که در مجموع پروانه های صادره شده در این بخش ظرف سال گذشته و امسال 2 هزار و 435 عدد است.

مهدویان بیان کرد: در شهر اصفهان باتوجه به اجرای بسته تشویقی 19 بندی شامل تخفیفات مالی، طبقه تشویقی، سطح اشغال تشویقی تخفیف درصدی پروانه ساختمان، صدور پروانه ها رشد چشمگیری داشته است و بر اساس این آمار در ماه امسال با لحاظ صدور پروانه و تعداد ساختمان بیشترین درصد رشد را شاهد بوده ایم، این آمار بدان معناست که سیاست های تشویقی در زمینه نوسازی مسکن تاثیرگذار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت فرسوده شهری اصفهان نوسازی می شود

بافت فرسوده شهری اصفهان نوسازی می شود