مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:402023-12-31سياسي

توصیه قالیباف برای افزایش مشارکت در انتخابات


هر کسی که امنیت را بر ناامنی، ثبات را بر هرج و مرج و آرامش را بر ناآرامی ترجیح می دهد، باید در راه افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: فرارسیدن سالروز حماسه باشکوه 9 دی را گرامی می دارم.

در این روز بار دیگر شاهد بودیم که حضور مردم در صحنه بر طراحی های دشمن غلبه کرده و اتحاد و همدلی مردم، کشور را از مشکلات و سختی ها و فتنه ها نجات می دهد.

اتحاد و بصیرت مردم در 9 دی ماه نشان داد که مردم چگونه با بصیرت و آگاهی عمیق اجازه بر هم زدن آرامش کشور را به دشمنان ندادند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم همواره گره گشا بوده است، گفت: ویکی از مهم ترین مظاهر اتحاد و مشارکت ملی و تعیین سرنوشت کشور، انتخابات پر شور و صندوق رأی است که جمهوریت و اسلامیت نظام به آن متکی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر انقلاب به همین دلیل بر برگزاری انتخابات باشکوه تاکید داشتند و هر کسی که امنیت را بر ناامنی، ثبات را بر هرج و مرج و آرامش را بر ناآرامی ترجیح می دهد، باید در راه افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کند.

اولویت اول برای همه فعالان و جریان های سیاسی باید افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه قالیباف برای افزایش مشارکت در انتخابات

توصیه قالیباف برای افزایش مشارکت در انتخابات