مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:102024-01-08ورزشي

پیام تاج به مناسبت درگذشت فرانتس بکن باوئر


رییس فدراسیون فوتبال پس از اعلام خبر درگذشت فرانتس بکن باوئر ،چهره افسانه ای تاریخ فوتبال آلمان پیام تسلیتی را خطاب به همتای آلمانی خود صادر کرد.

- رییس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار پیامی به درگذشت فرانتس بکن باوئر واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این پیام به شرح ذیل است: رییس محترم فدراسیون فوتبال کشور آلمان با نهایت تأسف و تأثر از درگذشت فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان و یکی از بازیکنان، مربیان و مدیران خوشنام فوتبال دنیا، مطلع شدم.

فرانس بکن باوئر به واسطه تکنیک، مهارت در بازی خوانی، قدرت مدیریت و رفتارهایش از خود یک تصویر باشکوه در ذهن علاقمندان به فوتبال در ایران به جای گذاشته است.

به همین دلیل فقدان این اسطوره یک اندوه بزرگ برای جهان فوتبال است.

تصویر بکن باوئر با کتف شکسته در دیدار مقابل ایتالیا در جام جهانی 1970 یکی از نمادین ترین قاب های تاریخ فوتبال است که نشان دهنده عشق، علاقه و وفاداری این چهره بزرگ به تیم ملی آلمان و مردم این کشور است که او را به یک نماد برای نسل های بعد تبدیل کرد.

در سال 1972 فرانتس بکن باوئر به عنوان بازیکن تیم بایرن مونیخ به ایران سفر کرد و در یک دیدار دوستانه حضور یافت، وقتی او رییس کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2006 آلمان بود برای خوش آمدگویی و دعوت از تیم ملی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تاج به مناسبت درگذشت فرانتس بکن باوئر

پیام تاج به مناسبت درگذشت فرانتس بکن باوئر