مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:502024-01-18سياسي

دبیر شورای ائتلاف: روی ظرفیت عظیم بانوان و جوانان حساب ویژه ای باز کرده ایم


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه این شورا روی ظرفیت و توانمندی بانوان حساب ویژه ای باز کرده است، گفت: از نگاه شورای ائتلاف، جوان یک فرصت است و ما باید به جوان پرشور و آرمان گرا همراه با تدبیر و عقلانیت میدان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رضا داوری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز (پنجشنبه28 دی ماه) در همایش زن، مشارکت و تحول حکمرانی به بیان مهمترین راهکارها و برنامه های مطرح شده در شورای ائتلاف به منظور افزایش مشارکت زنان در انتخابات پرداخت.

داوری، شورای ائتلاف را مرجع اصلی تصمیم گیری درباره انتخابات و نامزدها دانست و در تشریح این مسئله گفت: 220 نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و 80 درصد اعضای شورای شهر از فهرست شورای ائتلاف به مجلس و شورای شهر راه پیدا کردند.

وی در تشریح اقدامات شورای ائتلاف در این دوره از انتخابات گفت: در گام اول از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا در سایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ثبت نام کنند که بیش از 7500 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس ثبت نام کردند که بخش قابل توجهی از این رقم یعنی 2400 نفر از داوطلبان را بانوان تشکیل می دهند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه هدف اصلی سازمان دهی نیروهای انقلاب است، از داوطلبانی که ثبت نام کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای ائتلاف: روی ظرفیت عظیم بانوان و جوانان حساب ویژه ای باز کرده ایم

دبیر شورای ائتلاف: روی ظرفیت عظیم بانوان و جوانان حساب ویژه ای باز کرده ایم