مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 18:552024-01-13اقتصادي

استاندار البرز: رشد اقتصادی استان با همکاری بانک ها محقق می شود


سپرده گذاری مردم در بانک های خصوصی تکلیف بزرگی به دوش مدیران بانک ها می گذارد چراکه باید با اعطای تسهیلات و مشارکت های اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، عصر امروز در شورای بانک های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: سپرده گذاری مردم در بانک های خصوصی تکلیف بزرگی به دوش مدیران بانک ها می گذارد چراکه باید با اعطای تسهیلات و مشارکت های اجتماعی، پاسخگوی اعتماد و تعامل مردم باشند.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات تکلیفی همچون ازدواج، اشتغال و فرزندآوری از سوی بانک ها باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چون بر این اساس برنامه ریزی شده و عدم تحقق آنها به اهداف و سیاست های کلان کشور لطمه وارد می کند.

  عبداللهی گفت: اعطای تسهیلات بر مبنا و متناسب با میزان سپرده گذاری ها در استان یک ضرورت است و هیچ بهانه ای را برای کوتاهی در این رابطه نمی پذیریم.

  وی با اشاره به الزامات تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی، افزود: بر اساس پیش بینی سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی 5000 همت منابع مالی تسهیلات بانکی بازار سرمایه جهت تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی کشوری بر آورد شده است.

استاندار البرز گفت: با توجه به سهم 3 درصدی استان البرز از اقتصاد ملی، منابع لازم جهت تحقق رشد اقتصادی 8 درصدی در استان ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: رشد اقتصادی استان با همکاری بانک ها محقق می شود

استاندار البرز: رشد اقتصادی استان با همکاری بانک ها محقق می شود