مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:452024-01-08اقتصادي

خسارت 15 میلیارد ریالی توفان و سیلاب در سیستان و بلوچستان


مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردها توفان و سیلاب در سالجاری 15 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف این استان خسارت وارد کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآوردها توفان و سیلاب در سالجاری 15 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف این استان خسارت وارد کرده است.

مجید محبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمده خسارت های وارده این مدت به حوزه زیرساخت های زیربنایی نظیر راه و تاسیسات آب و برق سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: امسال در مجموع شاهد بروز 14 مورد سیل و آبگرفتگی و بیش از 120 روز توفان گرد و خاک در سیستان و بلوچستان بودیم که پیگیری های لازم برای جبران خسارت های وارده توسط ستاد بحران انجام شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: امسال برای نخستین بار از محل بیمه حوادث طبیعی 100 میلیارد ریال به منازل افراد آسیب دیده از سیل مردادماه سال گذشته استان پرداخت شد.

وی بیان کرد: هم اینک 95 درصد مساحت سیستان و بلوچستان تحت تاثیر خشکسالی است که بروز این پدیده زمینه ساز وقوع بسیاری از پدیدها به ویژه توفان های شدید است.

محبی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی و موقعیت خاص جغرافیایی همواره با بحران های طبیعی روبروست که سیل، خشکسالی و توفان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 15 میلیارد ریالی توفان و سیلاب در سیستان و بلوچستان

خسارت 15 میلیارد ریالی توفان و سیلاب در سیستان و بلوچستان