مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:012024-01-16سياسي

تفاسیر آسان فهم از قرآن برای مردم ارائه شود


طلبه حوزه علمیه بابیان اینکه شرح و تبیین تفاسیر آسان فهم موجب ترویج آموزه های قرآنی در جامعه می شود، گفت: اگر خود قرآنی ها به دستورات قرآن عمل کنند، - حجت الاسلام سیدحسین نورانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که امسال برای نخستین بار در مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کرده بود، بیان کرد: به لطف الهی به مرحله نهایی رشته تفسیر بخش معارفی چهل و ششمین دوره این مسابقات که در شهر قم برگزار شد، راه یافتم.

وی که اهل شهرستان ساری است بابیان اهمیت معنویت در زندگی انسان گفت: انس با قرآن و انجام فعالیت های قرآنی سبب افزایش معنویت در زندگی فردی و اجتماعی انسان و همچنین در کار و شغل او می شود.

وی پرورش در خانواده ای مذهبی را یکی از مهم ترین دلایل گرایش خود به قرآن و معارف اسلامی دانست و اظهار کرد: لازم است تا راهکارهای نشر و ترویج معارف قرآن در جامعه مانند برگزاری مسابقات متنوع و اجرای سخنرانی های شیرین معارفی دنبال شود، ضمن آن که شرح و تبیین تفاسیر آسان فهم یکی دیگر از این راهکارهاست.

نورانی با تأکید بر این که یکی از مهم ترین راهکارهای ترویج و تعمیق معارف و فرهنگ قرآنی در جامعه، عمل به دستورات قرآن توسط خود فعالان قرآنی و دست اندرکاران این عرصه است افزود: اگر خود قرآنی ها به دستورات قرآن عمل کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاسیر آسان فهم از قرآن برای مردم ارائه شود

تفاسیر آسان فهم از قرآن برای مردم ارائه شود