مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:202023-12-23سياسي

190 نفر از فعالان عرصه اجتماعی محلات و بسیج قم تجلیل شدند


همایش سفیران مهر ضمن تجلیل از 190 فعال عرصه اجتماعی محلات و بسیج استان قم با حضور مسئولان استانی در تالار شهر قم برگزار شد.

- ایسنا/قم همایش سفیران مهر ضمن تجلیل از 190 فعال عرصه اجتماعی محلات و بسیج استان قم با حضور مسئولان استانی در تالار شهر قم برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در همایش سفیران مهر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: مردم، عائله مسئولان هستند؛ اهتمام مسئولان نسبت به وضعیت مردم، می بایست همچون اهتمام به خانواده آنها باشد.

سردار موحد تاکید کرد: ما باید نسبت به موضوع آسیب های اجتماعی در سطح جامعه و پیرامون خود حساس و به فکر علاج باشیم.

فرمانده سپاه قم اظهار کرد: دشمن در طول این چهل و اندی سال، انواع روش ها اعم از جنگ نظامی، ترور و تخریب را علیه جمهوری اسلامی ایران به کارگیری کرده و بدین نتیجه رسیده که تمام این روش ها را باید در قالب جنگ ترکیبی با محور جنگ شناختی انجام دهد.

وی با اشاره به پنج آسیب اجتماعی از دیدگاه رهبر انقلاب، تصریح کرد: نخستین آسیب اجتماعی فراگیر، اعتیاد جوانان به مخدرها است.

حاشیه نشینی، طلاق، ناهنجاری ها و مفاسد اخلاقی و نقاط حاد و بحرانی شهرها نیز از دیگر آسیب های اجتماعی از منظر مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

190 نفر از فعالان عرصه اجتماعی محلات و بسیج قم تجلیل شدند

190 نفر از فعالان عرصه اجتماعی محلات و بسیج قم تجلیل شدند