مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:552024-01-16سياسي

«دادگاه انقلاب» مرجع صالح رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی است


طبق اعلام معاون قضایی دیوان عالی کشور در امور هیأت عمومی، با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی، دادگاه های انقلاب اسلامی مرجع صالح برای رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی تشخیص داده شد.

- دادگاه انقلاب مرجع صالح رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی است طبق اعلام معاون قضایی دیوان عالی کشور در امور هیأت عمومی، با نظر اکثریت قضات حاضر در جلسه هیأت عمومی، دادگاه های انقلاب اسلامی مرجع صالح برای رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی تشخیص داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور روز سه شنبه -26 دی ماه- با موضوع تعیین مرجع قضایی صالح در رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری و قضات عالی رتبه دیوان عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه پیرامون اختلاف نظر بین شعب دوم و بیستم دیوان عالی کشور از یک سو و شعب نهم و بیست و ششم دیوان عالی کشور در خصوص مرجع صالح رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

طبق گزارش پرونده وحدت رویه قضایی هفته جاری، شعب دوم و بیستم دیوان عالی کشور رسیدگی به جرائم اخلالگران در نظام اقتصادی را در صلاحیت دادگاه های انقلاب اسلامی دانسته، اما شعب نهم و بیست و ششم، رسیدگی به جرائم مذکور را در صلاحیت دادگاه کیفری یک تشخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دادگاه انقلاب» مرجع صالح رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی است

«دادگاه انقلاب» مرجع صالح رسیدگی به جرائم اخلال در نظام اقتصادی است