مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 10:102024-01-08ورزشي

نداف: امیدوارم در دیویس کاپ مقابل استونی بازی کنم


امیدوارم در دیویس کاپ مقابل استونی بازی کنم، بازیکنان تیم ملی آماده هستند و امیدواریم در تهران میزبان استونی باشیم.

- حمیدرضا نداف، تنیسور اصفهانی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: مسابقات فیوچرز در کیش بعد از 5 سال که در ایران فیوچرز نداشتیم، برگزار شد و از رییس فدراسیون بابت تغییرات در تنیس تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مسابقاتی برای جوانان نیز برگزار می شود که برای اولین بار در ایران است و شانس زیادی برای جوانان وجود دارد که خود را محک بزنند و رنکینگ کسب کنند.

نداف تصریح کرد: بعد از یک سال و نیم دوری به دلیل آسیب دیدگی در فیوچرز حضور پیدا کردم و به انفرادی به یک چهارم صعود کردم، در بخش دوبل نیز اتفاق خیلی خوبی رخ داد و با سامیار الیاسی به فینال رسیدیم اما در مسابقه فینال با بدشناسی بازی را واگذار کردیم.

تنیسور اصفهانی تیم ملی خاطرنشان کرد: شرایط خوب است، امیدوارم در دیویس کاپ مقابل استونی بازی کنم، بازیکنان تیم ملی آماده هستند و امیدواریم در تهران میزبان استونی باشیم و بتوانیم به پیروزی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تیم ملی تنیس کشورمان پیش از این در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه که مرداد ماه سال جاری در کلمبو سریلانکا برگزار شده بود، با پیروزی در تمامی دیدارها و کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در مرحله پلی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداف: امیدوارم در دیویس کاپ مقابل استونی بازی کنم

نداف: امیدوارم در دیویس کاپ مقابل استونی بازی کنم