مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:052023-12-25اقتصادي

اختصاص 900 میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب کردستان


در دور دوم سفر رییس جمهور به استان علاوه بر مصوبات مهم و ارزشمند در بخش آب، مبلغ 900 میلیارد تومان نیز برای برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب و اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه خانه های فاضلاب نواحی منفصل و روستاهای بالادست سد ژاوه اختصاص یافت.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در دور دوم سفر رییس جمهور به استان علاوه بر مصوبات مهم و ارزشمند در بخش آب، مبلغ 900 میلیارد تومان نیز برای برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب و اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه خانه های فاضلاب نواحی منفصل و روستاهای بالادست سد ژاوه اختصاص یافت.

محمد فرهاد در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از مصوبات این سفر اختصاص مبلغ 300 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه های فاضلاب مریوان، دیواندره و سنندج توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال های 1402 و 1403 است.

وی با بیان اینکه فاز مایع طرح ارتقای تصفیه خانه فاضلاب سنندج در سفر دور دوم رییس جمهور افتتاح شد و هم اکنون در مدار بهره برداری است، افزود: برای تکمیل عملیات باقی مانده(تکمیل بخش لجن) 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: همچنین عملیات اجرایی باقیمانده ابنیه طرح ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب مریوان در حال اجرا است و برای تکمیل تصفیه خانه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 900 میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب کردستان

اختصاص 900 میلیارد تومان برای تقویت زیرساخت های بخش فاضلاب کردستان