مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 06:202024-01-16ورزشي

برگزاری مسابقه تیراندازی و دوومیدانی جانبازان در همدان


رییس هیئت ورزش های جانبازان و توانیابان همدان گفت: از 12 تا 22 بهمن مسابقه تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز و دوومیدانی جانبازان و توانیابان در استان همدان برگزار می شود.

- حمید رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری طرح یاران شهید سلیمانی اظهار کرد: این طرح با هدف جذب جانبازان مدافع حرم، مدافع امنیت و مدافع مرزها به ورزش برگزار می شود.

وی افزود: طرح یاران شهید سلیمانی به منظور حفظ و تقویت سلامت جسمی و روحی جانبازان و خانواده آنها و ارتقای کمی و کیفی حضور جانبازان در تیم های پارالمپیکی در کشور اجرا می شود.

رییس هیئت ورزش های جانبازان و توانیابان استان همدان گفت: مسابقات با حضور جانبازان پرافتخار کشور در رشته های ورزشی شنا، دوومیدانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، وزنه برداری، جودو، تنیس روی میز، تکواندو، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و شطرنج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از 12 تا 22 بهمن مسابقه تیراندازی، شطرنج، تنیس روی میز و دوومیدانی برگزار و نفرات برتر را به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

رحیمی گفت: با پیشنهاد معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان نیز همایش استانی و تجلیل از قهرمانان این مسابقات 25 بهمن ماه مصادف با روز جانباز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه تیراندازی و دوومیدانی جانبازان در همدان

برگزاری مسابقه تیراندازی و دوومیدانی جانبازان در همدان