مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:002024-01-20ورزشي

اجازه تغییر کاربری یک سانتیمتر از اراضی کشاورزی استان را نمی دهیم


مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن بیان اهمیت و جایگاه امنیت غذایی در شرایط کنونی کشور گفت: اجازه تغییر کاربری یک سانتیمتر از اراضی کشاورزی استان را نخواهیم داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن بیان اهمیت و جایگاه امنیت غذایی در شرایط کنونی کشور گفت: اجازه تغییر کاربری یک سانتیمتر از اراضی کشاورزی استان را نخواهیم داد.

نوبخت اژدری 30 دی در مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی استان که با حضور امام جمعه و استاندار اردبیل در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد با بیان اینکه اجازه تغییر کاربری حتی یک سانتیمتر را به کسی نخواهیم داد، گفت: حمایت از اراضی کشاورزی استان وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: یک هزار و 424 مورد توقف عملیات در اراضی کشاورزی استان داشتیم و 520 حکم قضایی برای زمین های اطراف اردبیل صادر شده است.

اژدری بیان کرد: 14 کشاورز استان اردبیل در سطح ملی حائز رتبه های اول و دوم و سوم شده اند و این برای بخش کشاورزی استان اردبیل یک دست آورد مهم می باشد.

وی افزود: همچنین 14 همکار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در بخش های بیمه محصولات کشاورزی، ورزش، اجرای رفع موانع تولید، رفع تداخل اراضی ملی و سایر امورات موفق به کسب مقام های اول و دوم و سوم کشوری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تغییر کاربری یک سانتیمتر از اراضی کشاورزی استان را نمی دهیم

اجازه تغییر کاربری یک سانتیمتر از اراضی کشاورزی استان را نمی دهیم