مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:502023-12-24سياسي

سنددار کردن اراضی کشور به 39 درصد رسیده است


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سنددار کردن اراضی کشور طی سال جاری به 39 درصد رسیده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سنددار کردن اراضی کشور طی سال جاری به 39 درصد رسیده است.

حسن بابایی روز یکشنبه سوم دی ماه 1402 در نشست شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مودت و همدلی خوبی میان اعضای شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و به همین دلیل به عنوان دادگستری پیش رو در رسیدگی و کاهش پرونده های مسن در مرکز کشور مطرح است.

وی با اشاره به سفر سال گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: نسبت به سال های گذشته در سند دار کردن اراضی کارهای خوبی در حال انجام است و از یک درصد اراضی دارای سند به 39 درصد در کمیسیون رفع تداخلات رسیدیم که آمار خوبی است.

معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر حضور یک قاضی ناظر در کمیسون رفع تداخلات تاکید و خاطرنشان کرد: می طلبد در احیاء اراضی نظر شورای نگهبان قبل از سال 65 وضعیت موجود را بسنجیم.

بابایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون قانون حدنگاری برای پیشگیری از کوه خواری و جنگل خواری و زمین خواری تصریح کرد: هدف از صدور اسناد حدنگار رفع مشکلات مردم و کمک به آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار کردن اراضی کشور به 39 درصد رسیده است

سنددار کردن اراضی کشور به 39 درصد رسیده است