مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 17:202024-01-13سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات با نقش آفرینی فرهنگیان


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش محوری فرهنگیان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: معتقدیم فرهنگیان و معلمین در جنگ ترکیبی و تبیینی، - ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش محوری فرهنگیان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: معتقدیم فرهنگیان و معلمین در جنگ ترکیبی و تبیینی، سفیران نظام و انقلاب هستند که هدفمند می توانند قشر جوان را به عنوان سرمایه نظام، به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

کیا عاشوری امروز، 23 دی ماه در نشست هماهنگی با مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو رشت برای برگزاری انتخابات که در سالن اجتماعات شهدای گمنام دبیرستان شاهد دختران رشت برگزار شد، با اشاره به نقش محوری فرهنگیان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: معلمین و فرهنگیان می توانند در ایجاد انگیزه و تحقق مشارکت بالا در انتخابات کمک کنند.

یک باور وقتی در معلم نهادینه شود تمام تلاش خود را برای ترویج آن باور در جامعه می کند، لذا تقویت باورها بسیار اهمیت دارد.

عاشوری با اشاره به اینکه با انقلاب مسلمانان از جاهلیت مدرن به سمت آگاهی هدایت شدند، گفت: قبل از انقلاب در نظام بین الملل اثرگذاری نداشتیم و فرهنگ منحط غرب بر کشور حاکم بود اما بعد از انقلاب در ابعاد مادی رتبه و جایگاه کشور نظام بین الملل ارتقا یافت و یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات با نقش آفرینی فرهنگیان

مشارکت حداکثری در انتخابات با نقش آفرینی فرهنگیان