مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:202024-01-06سياسي

72 مصدوم در تصادفات جاده ای روز جمعه کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز جمعه 204 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی استان انتقال داده ایم که از این تعداد، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی روز جمعه 204 بیمار و مصدوم به مراکز درمانی استان انتقال داده ایم که از این تعداد، 72 نفر مصدومان تصادفات جاده ای بودند.

محمدامین نیکویی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از این تعداد بیمار و مصدوم 72 نفر مصدومیت ناشی از تصادفات جاده ای بوده است.

وی اظهارکرد: طی دیروز چهار نفر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در سطح استان داشتیم که با تلاش نیروهای اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز جمعه 15 دی ماه 1402 طی برقراری تماس های جداگانه مبنی بر 2 تصادف در محور یاسوج به بابامیدان گزارش شد که این دو تصادف 20 مصدوم برجای گذاشت.

نیکویی نژاد تصریح کرد: اولین حادثه در ساعت 11 و 40 دقیقه در برخورد دو دستگاه خودروی پژو 206 و پراید در محور یاسوج_ بابامیدان، نرسیده به دوراهی سپیدار با 9 مصدوم که مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات لازم توسط پایگاه های اورژانس 115 به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مصدوم در تصادفات جاده ای روز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

72 مصدوم در تصادفات جاده ای روز جمعه کهگیلویه و بویراحمد