مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:052023-12-27دانش

تصویب کلیات 5 هزار طرح واحد مسکونی خوابگاه دانشجویان متاهل


رییس دانشگاه تربیت مدرس از راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی و تصویب کلیات 5 هزار طرح واحد مسکونی خوابگاه دانشجویان متاهل در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، شصت و یکمین نشست هیأت امنای دانشگاه تربیت مدرس با حضور محمدمخبر معاون اول رییس جمهور و سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور و سایر اعضای هیأت امنا در سالن شورای دانشگاه برگزار شد.

فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در رابطه با نشست هیأت امنا را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این نشست موارد اساسی در باره بودجه، حسابرسی، موارد ساختاری مطرح شد و بسیاری از دستورات جلسه به تصویب رسید.

* تصویب کلیات 5 هزار طرح واحد مسکونی خوابگاه دانشجویان متاهل در این نشست بحث مربوط به کلیات طرح 5000 واحد مسکونی کارکنان و خوابگاه دانشجویان متاهل تایید و تصویب شد.

همچنین پذیرش دانشجو در واحد بین المللی اروند، حضور شرکت های موفق دانش بنیان در پارک علم و فناوری و بسیاری از موارد دیگر به عنوان نقاط قوت دانشگاه مطرح و از سوی اعضای هیأت امنا مورد حمایت و تحسین قرار گرفت.

رییس دانشگاه تربیت مدرس از تصویب راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی در دانشگاه خبر داد و گفت: در این نشست راه اندازی مرکز بین المللی پژوهشی ریاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات 5 هزار طرح واحد مسکونی خوابگاه دانشجویان متاهل

تصویب کلیات 5 هزار طرح واحد مسکونی خوابگاه دانشجویان متاهل