مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:262024-01-03سياسي

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمیی+تصاویر


با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و 32 شهید بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

- این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه، امام جمعه دهدشت و قلعه رییسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه و مسوولان بنیاد شهید و مسوولان بخش های چاروسا و دیشموک برگزار شد.

پدران و مادران شهدا به همراه جوانان و نوجوانان در این مراسم حضور باشکوهی داشتند و در این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی اجرا شد.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج در این مراسم با بیان اینکه یاد شهدا یاد همه ارزشهای انسانی و الهی است و آثار و برکات یادواره ها بسیار عمیق و دقیق و تاثیرگذار است، عنوان کرد: وقتی یاد خاطره شهدا را گرامی می داریم یعنی یاد همه ارزشهای اسلامی هستیم و یاد ارزشهای الهی و انسانی هستیم و عدلت و معنویت، اخلاق، غیرت، شجاعت، و دفاع از ناموس و دفاع از تمامیت ارضی و وطن و انقلاب را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه گفت: وقتی یادواره شهدا را برگزار می کنیم یعنی نوجوان و جوان ما و جامعه ما در این مسیر حرکت کند.

وی افزود: ایل بزرگ بهمیی در طول تاریخ افتخارها آفریدند چه قبل از انقلاب در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و چه در دوران انقلاب در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمیی+تصاویر

یادواره شهدای دیشموک با تجلیل از افتخارآفرینی ایل بهمیی+تصاویر