مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:002024-01-10بين الملل

واکنش و محکومیت اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونستی از سوی تشکیلات خودگردان


وزارت خارجه فلسطین اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مخالف دوباره با درخواست آمریکا برای تحویل وجوه بلوکه شده به تشکیلات خودگردان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای ضمن محکومیت اظهارات بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مخالف دوباره با درخواست آمریکا برای تحویل وجوه تسویه به تشکیلات خودگردان اعلام کرد: مخالفت اسموتریچ در پاسخ به اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در این خصوص بوده و وزارتخانه آن را چالش آشکاری برای دولت آمریکا می داند که در حال بررسی تردیدهای باقی مانده در خصوص توان و تمایل آن به عملی کردن موضعگیری هایش و اعمال فشارهای واقعی است که اسراییل را مجبور به تحویل مبالغ تسویه و تبعیت از اراده بین المللی صلح کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری روسیا الیوم، این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که اسموتریچ حق یا اختیار دخالت در پول های مردم فسلطین و محل مصرف آنها را ندارد مگر اینکه بخواهد آنها را به سرقت ببرد همانگونه که سرزمین این مردم را به سرقت برده و اشغال کرده، حقوق آنها را سلب کرده و زندگی نسل های آنها و آینده شان را ربودند.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: اگر دولت آمریکا تا الآن نتوانسته اسراییل را مجبور کند پول مردم فلسطین را تحویل دهد، چگونه می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش و محکومیت اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونستی از سوی تشکیلات خودگردان

واکنش و محکومیت اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونستی از سوی تشکیلات خودگردان