مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:502024-01-20سياسي

اراضی گرمدره با حکم قضایی آزادسازی شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اجرای یک حکم قطعی قضایی در مورد تغییر کاربری غیرمجاز در منطقه «گرمدره» کرج، گفت که برای متخلفان بیش از دو میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، با اعلام اجرای سه فقره رای قطعی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در شعبه 13 اجرای احکام کیفری کرج، گفت: در پی اعلام شکایت جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص تغییر کاربری در منطقه گرمدره کرج، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و به دادگاه ارسال شد که رای نهایی در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان البرز به قطعیت رسید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، وسعت اراضی اجرای حکم شده را 17 هزار متر عنوان کرد و متذکر شد: اجرای حکم مربوط به سه پرونده جداگانه شامل یک مورد به میزان 68 متر انباری و 60 متر سرایداری؛ یک پرونده دیگر مربوط به 42 متر مربع دیوارکشی، 150 متر مربع بنا و 350 متر مربع محوطه سازی و پرونده دیگری به میزان 220 متر اضافه بنا بود.

  وی افزود: در این راستا با دستور دادیار شعبه 13 اجرای احکام و با همراهی نماینده دادستان، عوامل نیروی انتظامی، عوامل شهرداری گرمدره و جهاد کشاورزی شهرستان کرج در محل مورد نظر که در بخش مرکزی اراضی گرمدره واقع شده بودند حاضر و اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی گرمدره با حکم قضایی آزادسازی شد

اراضی گرمدره با حکم قضایی آزادسازی شد