مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:102024-01-10دانش

کسب موفقیت های دانشگاه صنعتی قم در حوزه اشتغال و ارتباط با صنعت


بر اساس طرح رصد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی قم با کسب رتبه های برتر در حوزه اشتغال و ارتباط با صنعت، - بر اساس طرح رصد اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی قم با کسب رتبه های برتر در حوزه اشتغال و ارتباط با صنعت، موفقیت هایی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آمار اعلام شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی قم با 87 درصد اشتغال فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی موفق به کسب رتبه سوم، با 88 درصد اشتغال فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد موفق به کسب رتبه هفتم در سال 1402 در بین دانشگاه های کشور شده است.

همچنین دانشگاه صنعتی قم با برگزاری 30 همایش تخصصی و رویدادهای مشترک دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با صنایع و دستگاه های اجرایی در سال 1402 رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده است.

دانشگاه صنعتی قم با برگزاری 311 دوره تخصصی رتبه چهارم را در بین دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور کسب کرده است.

اختصاص رتبه پنجم به دانشگاه صنعتی قم در شاخص برگزاری تعداد دوره های مهارت افزایی در بین دانشگاه های کشور در سال 1402 به دلیل برگزاری 345 دوره مهارت افزایی موثر از دیگر موفقیت های این دانشگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب موفقیت های دانشگاه صنعتی قم در حوزه اشتغال و ارتباط با صنعت

کسب موفقیت های دانشگاه صنعتی قم در حوزه اشتغال و ارتباط با صنعت