مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:252024-01-13سياسي

نکوداشت محمدرضا درویشی در «چندشب»/ به تماشای شکوه موسیقی ایرانی


دوره سیزدهم پروژه موسیقایی «چند شب» با برگزاری 9 کنسرت در سه شب متوالی، قدردانی از یک موسیقیدان پیشگام و رونمایی از یک ساز جدید، شامگاه روز جمعه (22 دی ماه) با استقبال مخاطبان به کار خود پایان داد.

- نکوداشت محمدرضا درویشی در چندشب / به تماشای شکوه موسیقی ایرانی دوره سیزدهم پروژه موسیقایی چند شب با برگزاری 9 کنسرت در سه شب متوالی، قدردانی از یک موسیقیدان پیشگام و رونمایی از یک ساز جدید، شامگاه روز جمعه (22 دی ماه) با استقبال مخاطبان به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیزدهمین رویداد از پروژه موسیقایی چند شب که طی روزهای 20، 21 و 22 دی ماه در قالب رویداد چند شب موسیقی ایرانی میزبان مخاطبان بود ، با برگزاری 9 کنسرت در سه شب متوالی، قدردانی از محمدرضا درویشی (آهنگساز، پژوهشگر و موسیقیدان پیشگام) و رونمایی از یک ساز جدید در تالار رودکی تهران به کار خود پایان داد.

افشین معصومی (مدیربر گزاری پروژه چند شب ) در ابتدای برنامه های دومین روز از برگزاری رویداد سیزدهم این پروژه که با قدردانی از محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر شناخته شده کشورمان همراه شد، توضیح داد: امشب میزبان هنرمندی هستیم که بدون هیچ حدس و گمانی باید او را عیار واقعی موسیقی ایرانی بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشت محمدرضا درویشی در «چندشب»/ به تماشای شکوه موسیقی ایرانی

نکوداشت محمدرضا درویشی در «چندشب»/ به تماشای شکوه موسیقی ایرانی