مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:152023-12-25فرهنگي

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در «پاییز پنجاه سالگی» روایت می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «پاییز پنجاه سالگی» روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزمش است و با نگاهی به دوران حضور «حاج قاسم» در منطقه جنوب شرق کشور از مهمترین دوران فعالیت ایشان تولیده شده است.

- ناگفته های زندگی حاج قاسم در پاییز پنجاه سالگی روایت می شود فیلم مستند پاییز پنجاه سالگی به کارگردانی محسن اسلام زاده روایتی از ناگفته های زندگی شهید قاسم سلیمانی سه شنبه 5 دی ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پاییز پنجاه سالگی روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزمش است و با نگاهی به دوران حضور حاج قاسم در منطقه جنوب شرق کشور از مهمترین دوران فعالیت ایشان تولیده شده است.

سردار محمد جمالی، از فرماندهان لشکر 41 ثارا.

همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که سال 1392 در سوریه شهید شد، او به واسطه سال ها فعالیت در جنوب شرق کشور و ارتباط مستقیم حاج قاسم را به خوبی می شناسد.

محسن اسلام زاده در این مستند نگاهی به فعالیت های شهید سلیمانی در سامان بخشی به منطقه جنوب شرق کشور در قالب طرح احرار دارد و سراغ واکاوی ابعاد ناگفته و کمتر دیده شده زندگی و شخصیت حاج قاسم سلیمانی رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در «پاییز پنجاه سالگی» روایت می شود

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در «پاییز پنجاه سالگی» روایت می شود